Reklamační protokol
REKLAMAČNÍ PROTOKOL - www.x-armyshop.cz
Firma/jméno a adresa kupujícího: Kontaktní osoba: Telefon: E-mail:
IČ: DIČ: Poznámky: Zpáteční adresa pro zaslání zboží: (Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)
|
Reklamované zboží a počet kusů:
Datum nákupu: Číslo faktury: Datum převzetí zboží: Číslo bankovního účtu a kód banky pro vrácení peněz: |
Podrobný popis závady: *
*) Co nejpodrobněji specifikujte závadu. Podstatně tak ulehčíte i zkrátíte celý proces vyřízení reklamace. Návrh způsobu řešení reklamace (viz reklamační řád - bod 5. NÁROKY Z VAD):
|
Informace k uplatnění reklamace: 1. Při uplatnění práv z odpovědnosti za vady (reklamace) u prodávajícího je kupující povinen předložit doklad o koupi, případně jiným způsobem nevzbuzujícím pochybnosti prokázat, že zboží bylo koupené v kterékoliv provozovně nebo e-shopu prodávajícího a kdy se tak stalo, a odevzdat reklamované zboží prodávajícímu, pokud se kupující a prodávající nedohodli jinak. 2. Vadou věci není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
Datum: __________________ Podpis kupujícího: ___________________________
|
Prodávající: X-HMSHOP s.r.o. se sídlem Ronkova 1831/6, 18000, Praha 8, IČ: 07486120, DIČ: CZ07486120
Reklamované zboží zašlete nebo předejte osobně na adresu provozovny: Armyshop, Ronkova 1831/6, 18000, Praha 8, Česká Republika nebo Armyshop, Náměstí Bratří Synků 4, 14000. Praha 4 Datum přijetí reklamace:
Reklamaci vyřizuje:
Vyřízení reklamace:
Datum vyřízení reklamace: __________________ Podpis prodávajícího: ______________________________
|